- Jei norite atsisakyti įsigytos prekės (-ių), galite tai padaryti ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo jos pristatymo dienos.
- Jei Jums buvo pristatyta nekokybiška prekė (-ės), informuokite mus apie tai el. paštu medis@neba.lt . Paaiškėjus, kad prekė (-ės) yra nekokybiška, šią prekę (-es) pakeisime nauja. Jei nekokybiškos prekės neturėsime galimybės pakeisti nauja, už šią prekę (-es) grąžinsime sumokėtus pinigus. Pretenzijos dėl nekokybiškos prekės (-ių) priimamos per 7 dienas nuo pristatymo dienos.
Primename, kad:
- Grąžinama prekė (-ės) turi būti su nepažeistomis etiketėmis ir originalioje nepažeistoje pakuotėje. Nebent grąžinama nekokybiška prekė, kurios kokybės nustatymui reikėjo pašalinti įpakavimą.
- Grąžinama prekė (-ės) turi būti pirkėjo nesugadinta, nenaudota ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
- Grąžinant ar keičiant prekę, būtina pateikti pirkimo dokumentą (perkant gautą sąskaitą).
- Grąžinamų ar keičiamų prekių siuntimo (grąžinimo) kaštus padengia pirkėjas, kadangi klientams yra suteikta galimybė patiems atvykus atsirinkti Jų kokybę ir poreikius tenkinančią medieną.
- Jeigu pristatėme Jums ne tą prekę (-es), apmokėsime jos grąžinimo ir naujos prekės (-ių) siuntimo kaštus.
- Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2012 m. kovo 15 d. įsakymu Nr. 4-243 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.
- Prekės negrąžinamos, jei jos buvo pagamintos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos (pvz. gaminiai pagaminti pagal kliento nurodytus matmenis ar formą, atliktas impregnavimas, dažymas ir k.t.)